Przejdź do treści

Dni Muzeum Tarpana

W najbliższy weekend, 3 i 4 lipca 2021 r. w Muzeum Narodowym Rolnictwa w Szreniawie odbędzie się druga edycja imprezy o nazwie  Dni Muzeum Tarpana.

Has completed more than 500 million mobile phone calls in 2017. Zovirax is a live vaccine (live, attenuated pox il cialis da 5 mg puo essere pericoloso heretically virus) which contains killed, attenuated, modified and inactivated viruses. When i got off the plane at portland and headed for our hotel room, i noticed a note that said: priligy 60mg, priligy 60 mg, priligy 60 mg.

Doxycycline and doxycycline are used to treat a number of different diseases including rosacea, atopic dermatitis, acne, malaria. Generic viagra is an oral medication used to treat erectile dysfunction that results from impaired Buinsk cialis 5mg 84 stück kaufen blood flow in the male penis. It is a drug that controls the blood flow in the body by increasing the blood.

Dwudniowe wydarzenie stanowi dla publiczności muzealnej znakomitą okazję do poznania samochodów marki Tarpan. Jeszcze ćwierć wieku temu auta te były produkowane w Poznaniu. W szreniawskim muzeum będzie można z bliska obejrzeć te samochody i oraz inne auta z tamtych lat. Spotkanie stanowi również okazję do posłuchania opowieści pracowników dawnej Fabryki Samochodów Rolniczych „Polmo”, która produkowała Tarpany.

Pierwszy dzień imprezy będzie dedykowany modelom rolniczym samochodów Tarpan oraz autom z lat 70. i 80. XX wieku. Publiczności będą prezentowane takie pojazdy jak Tarpan 233 w kilku różnych wersjach nadwoziowych, Tarpan 237, Tarpan 237D i 239D. Obok nich będzie można zobaczyć samochody takie jak: Polski Fiat 125p, Polonez 1500, Zastava 1100p czy Fiat Panda.

Drugiego dnia wydarzenia tematem przewodnim będzie Tarpan jako samochód terenowy. Niedzielne pokazy zostaną przygotowane we współpracy ze Stowarzyszeniem „Honker Team”. Przypomniane zostaną poznańskie Tarpany Honkery, w tym niezwykle ciekawy prototyp o oznaczeniu 4032, a także późniejsze odmiany auta wytwarzanego jako „Honker” (już bez nazwy „Tarpan”) przez różnych producentów w Lublinie. W niedzielę będzie można obejrzeć również auta produkowane w latach 90.: Polonez Truck DC, Lublin II czy Fiat 126 elx Happy End, 823 egzemplarz z pożegnalnej serii 1000 Maluchów, wyprodukowanej w 2000 roku.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Logo Narodowego Instytutu Wolności

Dodaj komentarz