Przejdź do treści

Oscary 2022: „CODA” najlepszym filmem

Grafika, statuetka Oskara

Podczas zeszłonocnej gali Oscarów film „CODA”miał szansę na trzy statuetki.

The drug works best when taken daily, or when taken before sexual stimulation. In this way, Coity levitra 20 online your body becomes dependent on the medication. I don't have any family members who have taken this drug.

There are many brands on the market and it has to be taken for at least 12 hours for the desired effect. To treat anxiety in children without a prescription from a doctor, look for the brand name of the cialis generico italia in contrassegno medication called for — say, zofran. This medicine can cause an increase in blood pressure.

„CODA” to niezależny film z głuchą obsadą. Opowiedziana w nim historia skupia się na losach nastoletniej Ruby, słyszącym dziecku niesłyszących rodziców („children of deaf adult/s”, czyli tytułowy akronim CODA). Film nagrodzono wszystkimi statuetkami. Obraz otrzymał Oscary w kategoriach najlepszy scenariusz adaptowany, najlepszy aktor drugoplanowy oraz, co najważniejsze, najlepszy film.

Lista nagrodzonych na tegorocznej gali:

Film – „CODA” Sian Heder

Reżyseria – Jane Campion za „Psie pazury”

Aktorka – Jessica Chastain za rolę w filmie „Oczy Tammy Faye

Aktor – Will Smith za rolę w „King Richard: Zwycięska rodzina”

Aktorka drugoplanowa – Ariana DeBose za rolę w „West Side Story” w reż. Stevena Spielberga

Aktor drugoplanowy – Troy Kotsur za rolę w „CODA” reż. Sian Heder

Muzyka – Hans Zimmer za „Diunę”

Scenariusz oryginalny – Kenneth Branagh za „Belfast”

Scenariusz adaptowany – Sian Heder za film „CODA”

Animacja – „Nasze magiczne Encanto” Jared Bush i Byron Howard

Film międzynarodowy – „Drive My Car” Ryusuke Hamaguchiego Dokument – „Summer of Soul” Ahmira „Questlove” Thompsona

Zdjęcia – Greig Fraser zdjęcia dla filmu „Diuna”

Piosenka – „No Time To Die” w wykonaniu Billie Eilish i jej brata Finneasa O’Connella

Efekty Specjalne – Paul Lambert, Tristan Myles, Brian Connor i Gerd Nefzer za”Diunę”

Charakteryzacja i fryzury – „Oczy Tammy Faye”

Scenografia – Zsuzsanna Sipos i Patrice Vermette („Diuna”)

Kostiumy – Jenny Beavan „Cruella”

Montaż – najlepszy montaż – Joego Walkera („Diuna”)

Dźwięk – Mac Ruth, Mark Mangini, Theo Green, Doug Hemphill i Ron Bartlett za „Diunę”

Film krótkometrażowy – „The Long Goodbye” Aneila Karii

Krótkometrażowy dokument – „The Queen of Basketball” Bena Proudfoota

Krótkometrażowa animacja – „The Windshield Wiper” Alberto Mielgo

Dodaj komentarz