Przejdź do treści

4 kroki do skutecznej strategii fundraisingowej

Plik banknotów stuzłotowych

Autor: Tomasz Wojczak

Instytut Fundraisingu z Warszawy opublikował  w internecie bezpłatną e-publikację zatytułowaną „4 kroki do skutecznej strategii fundraisingowej”. Ma ona formę przewodnika, który może znacząco ułatwić tworzenie stabilnego systemu finansowania organizacji pozarządowych.

Omawiany e-book adresowany jest do liderek i liderów NGO-sów. Z publikacji skorzystają organizacje trzeciego sektora, które pozyskały już pierwszych darczyńców, ale chciałyby mieć ich więcej i dążą do tego by stworzyć stabilny system pozyskiwania środków. Z lektury omawianego tekstu odniosą korzyść liderki i liderzy organizacji społecznych, którzy doświadczyli już, że fundraising działa, ale nie wiedzą jak uczynić z niego rozwiązanie o charakterze systemowym. E-book adresowany jest również do osób zarządzających organizacjami pozarządowymi, które chcą mieć opracowany sprawdzony plan fundraisingowy zamiast ciągłego improwizowania i dążą do budowy systemu fundraisingu, który będzie dział miesiąc po miesiącu.

Omawiany darmowy e-book zawiera między innymi:

  • prezentację modelu czteroetapowej strategii fundraisingowej,
  • przykłady już działających strategii pozyskiwania środków i związane z nimi dane liczbowe.

Publikacja zawiera opis narzędzia, które pomoże liderkom i liderom NGO-sów pozyskać większą ilość darczyńców i powiększyć regularne przychody. Omawiany przewodnik po świecie fundraisingu nie uczy teorii. Broszura pokazuje sprawdzony czteroetapowy proces z którego korzystają już organizacje pozarządowe, które efektywnie wdrożyły fundraising.

Publikację zatytułowaną „4 kroki do skutecznej strategii fundraisingowej” można pobrać, ze strony Instytutu Fundraisingi dostępnej tutaj.

Artykuł opracowano w oparciu o informacje dostępne tutaj.

Dodaj komentarz