Przejdź do treści

Firma InPost wprowadza udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Paczkomaty firmy InPost

Któż z nas nie korzystał jeszcze z usługi firmy kurierskiej? Zanim paczka będzie gotowa do wysyłki warto zorientować się, która z firm doręczających towar ma w swoim zakresie udogodnienia kierowane do osób z niepełnosprawnościami.

Ostatnio firma InPost ulepszyła ofertę z myślą właśnie o tej grupie społecznej.

Taką nową opcją jest dla przykładu Paczkomat® – dzięki niemu można w prosty sposób nadać lub odebrać paczki w dogodnej dla nas porze. Nie trzeba koniecznie oczekiwać kuriera.

W celu wysłania przesyłki należy skorzystać z usługi Szybkiego Nadania. Po pierwsze trzeba spakować przedmiot, a następnie uzupełnić jego dane na stronie internetowej firmy InPost. W kolejnym kroku musimy zapłacić za usługę oraz wydrukować i nakleić etykietę na przesyłkę. Na zakończenie procedury trzeba odwiedzić Paczkomat® i nadać w nim pakunek.

Oprócz strony internetowej InPostu, do nadania przesyłki można wykorzystać aplikację InPost Mobile. Za jej pomocą można nadać paczki bez konieczności drukowania etykiet. Istotnym ułatwieniem jest możliwość zdalnego otwarcia danej skrytki z poziomu telefonu. W aplikacji można bez trudu śledzić wysłane przesyłki lub te, na które aktualnie czekamy. Warto też dodać do śledzenia paczki należące do znajomych lub bliskich – wystarczy, że udostępnią oni nam numer przesyłki.Trzeba też wspomnieć, że za pośrednictwem aplikacji da się również przekierowywać paczki lub wielokrotnie wydłużać o kolejne 24 godziny czas ich odbioru – czytamy na stronie www.rehanews.pl.

Dla osób, które wysyłają wiele takich pakunków i wolą kontrolować cały ten długi proces, jest pewna opcja, z której warto skorzystać.

Klient taki może utworzyć konto w usłudze Manager Paczek. Umożliwia to bez żadnych problemów pobranie etykiet oraz przeglądanie dawniej wysłanych paczek w ich historii oraz śledzenie na bieżąco wysłanych przesyłek. Za pośrednictwem wspomnianego konta warto od razu opłacić daną usługę.

Kolejnym „ulepszeniem” jest usługa pt. Szybki Zwrot. Dzięki aplikacji InPost Mobile można bardzo łatwo zwrócić towar nabyty w sieci. Wystarczy wybrać ikonę „Zwróć”, zaznaczyć na liście odpowiedni sklep, wypełnić formularz, a następnie przygotować paczkę do wysyłki i nadać ją w urządzeniu Paczkomat®.

Dzięki ofercie InPost nie trzeba stać w kolejce do punktów pocztowych ani ręcznie wypełniać formularzy z obawą czy odbierający przesyłkę na pewno rozszyfruje nasze pismo. Praktycznie cały proces można sfinalizować nie wychodząc z domu,przy pomocy zainstalowanej na naszym telefonie aplikacji.

Wysyłanie paczek tym samym stało się dużo łatwiejsze. Warto wypróbować nowe rozwiązania oferowane przez firmę.

Na uwagę osób z niepełnosprawnościami bez wątpienia zasługuje opcja otwarcia skrytek z poziomu telefonu.

Dzięki temu wózkowicze pozbędą się tego wiecznie powracającego problemu. Firma InPost ostatecznie wysłuchała argumentów środowiska. Jak widać wszystko jest możliwe i trzeba upominać się o swoje.

Na pewno można było to zrobić wcześniej, jednak teraz trzeba skupić się na pozytywach i nie szukać złych stron.

Dobrze, że znaleziono rozwiązania, które przysłużą się wszystkim. Bez wyjątku.

Dodaj komentarz