Przejdź do treści

Mobilny urzędnik – spotkanie informacyjne

Fundacja Partycypacji Społecznej zaprasza wszystkich przedstawicieli wielkopolskich samorządów do udziału w webinarium informacyjnym o sposobach uczestnictwa w projekcie „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”.

Webinarium odbędzie się dwa razy na  platformy internetowej ZOOM. Spotkania będą miały miejsce w następujących terminach:

-24 sierpnia 2021 r. o godzinie 13:00

-27 sierpnia 2021 r. o godzinie 9.00.

Podczas wydarzeń przekazane zostaną informacje dotyczące realizacji usługi „Mobilny Urzędnik” oraz zasady uczestnictwa w projekcie.

Zgłoszenia:  mobilny.urzednik@fundacja-spoleczna.pl.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Logo Narodowego Instytutu Wolności

Dodaj komentarz