Przejdź do treści

ABC III sektora – poznaj publikację „Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych”

Okładka publikacji dla członków organizacji pozarządowych zatytułowanej mocni w promocji podręcznik dla organizacji pozarządowych

Ekspertki portalu ngo.pl – Panie Małgorzata Borowska i Izabela Dembicka-Starska  opracowały drugie wydanie publikacji zatytułowanej „Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych”.

Książka dotyczy promowania działań realizowanych przez organizacje pozarządowe. Promocja w trzecim sektorze to nic innego, jak informowanie otoczenia o tym, czym dana organizacja społeczna się zajmuje. Aby działania komunikacyjne i promocyjne były skuteczne i efektywne powinny zostać wcześniej zaplanowane. Ekspertki będące autorkami publikacji opisują w niej zagadnienia, które przydadzą się stowarzyszeniom i fundacjom w podejmowanych przez nie działaniach promocyjnych. Przy tworzeniu książki autorki wykorzystały swoje bogate doświadczenie z koordynowania wielu ogólnopolskich działań promocyjnych oraz współpracy z organizacjami społecznymi z całej Polski.  Autorki zajmują się również prowadzeniem szkoleń związanych promocją i marketingiem dla przedstawicielek i przedstawicieli NGO-sów.

Publikację w formacie pdf. lub w formie drukowanej można kupić za 36 złotych na stronie dostępnej tutaj.

Dodaj komentarz