Przejdź do treści

Hejt i problemy w komunikacji, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem?

Logo Centrum PISOP

Już jutro, to jest w czwartek 29 kwietnia w godzinach od 11.00 do 14.00 Centrum PISOP zaprasza na spotkanie on-line zatytułowane „Hejt i problemy w komunikacji, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem?

Zajęcia poprowadzi Agnieszka Wujek, od lat zawodowo związana z trzecim sektorem. W trakcie spotkania jego uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w Internecie. Prelegentka opowie o narzędziach i dobrych praktykach w budowaniu wizerunku. Osoba prowadząca przedstawi również komunikaty, których warto używać w kontekście tworzenia pozytywnej relacji z odbiorcami działań.

Pierwszeństwo w rejestracji na webinar mają organizacje pozarządowe z subregionu leszczyńskiego. Gdy zostaną wolne miejsca to rejestrowane na spotkanie będą również organizacje z pozostałej części Wielkopolski. Ilość miejsc jest ograniczona.

Zgłoszenia na specjalnym formularzu zgłoszeniowym, który dostępny jest tutaj przyjmuje Magdalena Wróblewska za pomocą adresu e-mail magdalena.wroblewska@pisop.org.pl.

Więcej informacji pod  numerem telefonu 534 202 744.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Logo Narodowego Instytutu Wolności

Dodaj komentarz