Przejdź do treści

Bądź bez porównania – marka Puma rusza z nową kampanią

Zdjęcie promujące kampanię marki Puma – „Jestem bez porównania”

Marka Puma realizuje właśnie ważną kampanię, która ma za zadanie podkreślać niepowtarzalność każdej z nas. Projekt promuje hasło „Jestem bez porównania”wypowiadaneustami charyzmatycznych kobiet.

Do akcji zaproszono między innymi pisarkę – Manuelę Gretkowską oraz piosenkarkę Ofelię. W tle pojawiają się też ambasadorki Pumy – Marta z Codziennie Fit, Sara James czy Siostry ADiHD.

Przedsięwzięcie jest „polską” odpowiedzią na globalną inicjatywę o nazwie „She moves us” której twarzą jest Dua Lipa.

Platforma „She Moves Us” ma na celu zmotywować nastolatki do dzielenia się swoimi życiowymi historiami, by poszerzać działania w kwestii praw dziewcząt i kobiet na całym świecie.

Klip, który już można obejrzeć w sieci odbił się szerokim echem w marketingu i na pewno jest wyjątkowym manifestem,pokazującym różnorodność kobiet, któremówią jednym, spójnym głosem: „Powiedz mi bez wahania, że jestem bez porównania”.

Video zostało nakręcone w rytm nastrojowej muzyki, która jest tłem do cytowanego wcześniej oryginalnego tekstu. Bez wahania mogę powiedzieć, że dawno nic nie wywarło na mnie tak dużego wrażenia.

Słowa, muzyka i dobór postaci tworzą połączenie nie tylko przyjemne dla oka, ale również inspirujące w kwestii próby walki z wciąż pokutującymi niestety w mediach stereotypami dotyczącymi wyidealizowanego kanonu piękna.

Nie perfekcyjny, ale z pewnością zróżnicowany i jedyny w swoim rodzaju świat kobiet, który uwidacznia się w kampanii jest przykładem solidarności i dobrą odpowiedzią na nieprawdziwy i często zafałszowany obraz,forsowany przez   telewizję i portale społecznościowe.

Kampania wygrywa szczerością oraz niebanalnym przekazem, a niewątpliwie może również przyczynić się do tego, by niejedna kobieta spojrzała na siebie bardziej wyrozumiałymi oczyma, bez oceniania i porównania.

Kampanię można obejrzeć tutaj.

Dodaj komentarz