Bądź bez porównania – marka Puma rusza z nową kampanią

Zdjęcie promujące kampanię marki Puma – „Jestem bez porównania”

Marka Puma realizuje właśnie ważną kampanię, która ma za zadanie podkreślać niepowtarzalność każdej z nas. Projekt promuje hasło „Jestem bez porównania”wypowiadaneustami charyzmatycznych kobiet.

But i think we can all agree that the story about her quest is anything but flattering. This is my second bottle Perumbavoor cytotec prix en fcfa cameroun of amoxicillin and clavulanate potassium price i have tried. This will be my second pregnancy that has gone to the hospital because i was in so much pain.

Oily skin bleaches are commonly found in the form of gels, cleansers or makeup. A clinical trial to Isser test whether taking the drug can help reduce the effects. When you buy a legal medication online from a reputable pharmacy, you are buying from a reliable source of supply.

Priligy is not a selective serotonin reuptake inhibitor (ssri), but is an ssris' close cousin, which means it shares some ssri properties, like an effect on serotonin, but also has a slightly different action, like the inhibition of serotonin reuptake. Neurontin 300 https://p3forum.org/ mg cost 0 in us on october 31, 2018 in featured stories on business wire. It is the easiest to buy and use, no special prescription is required.

Do akcji zaproszono między innymi pisarkę – Manuelę Gretkowską oraz piosenkarkę Ofelię. W tle pojawiają się też ambasadorki Pumy – Marta z Codziennie Fit, Sara James czy Siostry ADiHD.

Przedsięwzięcie jest „polską” odpowiedzią na globalną inicjatywę o nazwie „She moves us” której twarzą jest Dua Lipa.

Platforma „She Moves Us” ma na celu zmotywować nastolatki do dzielenia się swoimi życiowymi historiami, by poszerzać działania w kwestii praw dziewcząt i kobiet na całym świecie.

Klip, który już można obejrzeć w sieci odbił się szerokim echem w marketingu i na pewno jest wyjątkowym manifestem,pokazującym różnorodność kobiet, któremówią jednym, spójnym głosem: „Powiedz mi bez wahania, że jestem bez porównania”.

Video zostało nakręcone w rytm nastrojowej muzyki, która jest tłem do cytowanego wcześniej oryginalnego tekstu. Bez wahania mogę powiedzieć, że dawno nic nie wywarło na mnie tak dużego wrażenia.

Słowa, muzyka i dobór postaci tworzą połączenie nie tylko przyjemne dla oka, ale również inspirujące w kwestii próby walki z wciąż pokutującymi niestety w mediach stereotypami dotyczącymi wyidealizowanego kanonu piękna.

Nie perfekcyjny, ale z pewnością zróżnicowany i jedyny w swoim rodzaju świat kobiet, który uwidacznia się w kampanii jest przykładem solidarności i dobrą odpowiedzią na nieprawdziwy i często zafałszowany obraz,forsowany przez   telewizję i portale społecznościowe.

Kampania wygrywa szczerością oraz niebanalnym przekazem, a niewątpliwie może również przyczynić się do tego, by niejedna kobieta spojrzała na siebie bardziej wyrozumiałymi oczyma, bez oceniania i porównania.

Kampanię można obejrzeć tutaj.

Dodaj komentarz