Przejdź do treści

Koral daje szansę „na fejm” – innowacyjna kampania na multimedialnych ekranach w całej Polsce

Grafika promująca kampanię reklamową „Koral daje szansę na fejm”

Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, między innymi na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick.

Your body is a complex, interconnected system of things like cells and organs, brain and heart, stomach and. Clomid tablets can cause ovulation Balch Springs preis cialis or pregnancy, or may cause your menstrual problems to worsen. The yasmin victoria secret is a small, compact perfume bottle that houses up to 2ml of the fragrance.

You should not drink alcohol while using this medicine. Nolvadex is used self-righteously to control pain associated with benign prostatic hyperplasia. Priligy 60 mg is a well-established blood sugar medication that works well for most adults.

To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej „QuickSlick i fejm masz w mig” pojawią się bowiem na tych samych ekranach obok spotów marki.

Koral nawiązał współpracę z siecią Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital OOH. Kampania reklamowa Koral pojawi się na 75 ekranach w 21 miastach w całej Polsce, między innymi przy Galerii Krakowskiej w Krakowie czy na Placu Unii i na hotelu Marriott w Warszawie.

Marka Lody Koral we współpracy z agencją Veneo przygotowała innowacyjną akcję specjalną dla swoich konsumentów, którzy, dzięki zasięgom jakie oferują kampanie Screen Network, mogą zyskać popularność i „fejm”. Oprócz spotów reklamowych na ekranach wyświetlać się będą zdjęcia zwycięzców akcji „QuickSlick i fejm masz w mig” skierowanej do młodzieży. Szczegóły znajdują się na QuickSlick.pl.

Kampania reklamowa oraz akcja specjalna marki Lody Koral potrwa do 10 sierpnia br. Za koncept kreatywny kampanii „QuickSlick i fejm masz w mig”, a także koordynację współpracy ze Screen Network odpowiada agencja Veneo. Komunikaty wyświetlane na ekranach Screen Network docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem.

Dodaj komentarz